Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2010 20:58 - Mission Paris
Автор: laval Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1393 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 26.09.2012 23:34


Мисия Париж, не Лондон! Всъщност не знам даже дали това е мисия, защото все още е само мечта. Но изхождайки от максимата, че когато силно желаеш нещо, го постигаш, се надявам то да стане реалност. Защо точно там ли? Ами защото бях там няколко пъти и много ми хареса. Не само като най-популярната туристическа дестинация в света, а най вече като място за работа и за живот. Сега очаквам да бъда засипан с упреци, че искам да се махна от България. Истината е, че никога преди не съм искал това. Но сега вече при първа възможност ще го направя. Мисля, че имам това право. Не ми се разказва какво ми се е случило, за да си променя така коренно мнението. Който иска да вярва, но аз си имам съвсем основателни причини. Ако някой лично се интересува, бих му обяснил. Отдадох на родината младостта си и не само. Тук правих кариера, тук се опитах да правя и бизнес. Смятах, че така трябва. Че все някой трябва да остане тук и да прави, каквото може, за страната си. За съжаление установих на собствения си гръб, че никой не само не оценява това, но и дори изобщо не го е грижа. Че държавата те търси само, ако имаш да плащаш данъци. И че я няма, когато искаш да защитиш правата си. Че не е възможно тук да развиваш нормален бизнес. Освен ако не си от ония, другите. На които не само не им пречи, а дори им помага това, че тук няма законност и справедливост. За които държавата е бащиния, докато за останалите - мащеха. Навремето имаше един много хубав "социалистически" виц: До 9 ІХ България беше на ръба на пропастта. На 9 ІХ тя направи решителна крачка напред. Което ме връща на настоящото ни дередже. Аз се осмелих да започна бизнес едва при управлението на ОДС. Когато нещата бяха потръгнали. Преди това не виждах смисъл, а и рискът беше много голям. След 2001 държавата е на автопилот. До кризата това беше без значение, защото имаше растеж, макар и доста спекулативен. Все пак бяха намалени данъци и осигуровки. Имаше известна стабилност. Последните 3-4 години са ужасни за всеки, който се занимава с какъвто и да било бизнес. Има изход от кризата, но той е на КПП, което и да е то. Това е моя извод. Аз съм от хората, убедени, че само един човек може да изведе страната от кризата. Иван Костов. В същото време съм пълен песимист, че той ще получи отново тази възможност. За съжаление, българският народ е толкова объркан, да не кажа нещо друго, че надали ще го овласти отново. Макар и само това да му е спасението. Няма да коментирам сегашното управление. Не искам. Такова сме си избрали. Това обаче не е моя избор и аз не съм гласувал за него. Поради това е естествено и да не го приемам. Считам, че нещата у нас отиват на зле. И не само защото сме най-бедните в Европа, а защото просто няма никаква перспектива. Не виждам някой да проявява желание да ни откъсне от мъртвата хватка на руската мечка, поставила ни в тотална икономическа зависимост. Източник на много от бедите ни. Затова искам да си ходя. Тук бъдеще няма... Искам да живея и работя в една нормална европейска държава, където законите са над всичко. Именно такава държава е Франция. Искам да осъществя моята си Мисия Париж.

image


Тагове:   Mission,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4135038
Постинги: 1371
Коментари: 2757
Гласове: 22125