Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2012 18:02 - One Way Ticket
Автор: laval Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1323 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 26.09.2012 23:12


Един много популярен виц гласеше така:

„Попитали Радио Ереван:

-          Има ли изход от кризата в България?

-          Има, и то два – отговорило радиото.

-          И кои са те?

-          Терминал 1 и Терминал 2 на Летище София.”

С еднопосочен билет. One Way Ticket. Като хита на Eruption. От 1990 г. досега над милион и половина българи си купиха този билет. И продължават да се увеличават с всеки изминал ден. А България да намалява. Никой от тях не е напуснал страната си от хубаво. Те просто са хора, които са потърсили по-добър живот на друго място. Затова никой няма право да ги упреква. Ако държавата ни беше наред и даваше някакви шансове за нормален човешки живот, много от тях никога не биха тръгнали към неизвестността в чуждите страни. Само, че тя не е. А няма и изгледи в обозримо бъдеще да стане. Просто не се вижда как. Все повече хора губят илюзиите си, че някога тук ще се оправим и ще заприличаме на една поне средна европейска държава. В която да има реална демокрация и пазарно стопанство, основано на свободната конкуренция, що годе приличен стандарт на живота, справедлива правосъдна система и човешки права. Каквато би трябвало по дефиниция да бъдем, но не сме. И си купуват еднопосочни билети.

Някога и аз имах тези илюзии. Считах, че все някой трябва да остане тук и да се бори за това. Дори имах своето скромно участие в борбата за демокрация. Но не би. Всичко загуби смисъл. Въпреки, че станахме членове на НАТО и Европейския съюз, вместо да продължим напред, ние отново потънахме в блатото на безвремието и застоя. Не само младите хора не виждат никаква перспектива за развитие тук. И правилно решават да си опитат щастието навън. Всеки живее само един живот и има правото сам да реши как и къде да го изживее. Никой не може да му попречи да го направи. Най-силната партия в България е на тези, гласуващи с краката си.

След всичко, което ми се случи (някой друг път ще разкажа за това) и аз съм от тази партия. Аз имах тук бизнес и собствен дом. Вече нямам нищо. И нищо повече не може да ме задържи тук. Затова не ме корете! Остава ми само да намеря някакъв начин да си купя и аз one way ticket.

image




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4132885
Постинги: 1371
Коментари: 2757
Гласове: 22117