Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2016 23:55 - Balkantourist
Автор: laval Категория: Лични дневници   
Прочетен: 839 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 29.07.2016 21:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Навремето започнах трудовата си кариера в Балкантурист – Златни пясъци. Въпреки, че работих в администрацията като оперативен счетоводител и нямах пряка работа с чужденци, аз все пак имах възможност в извънработно време да контактувам и да разговарям както с източни, така и със западни туристи. Тъй като говорех езици, това ми помогна още тогава да разбера въпреки пропагандата истината, че и на Запад живеят съвсем обикновени хора като нас. Само че доста по-добре от нас.

А когато, пак благодарение на Балкантурист, през 1984 излязох за първи път на Запад, круиз по Дунав с най-модерния по това време кораб и видях Виена, се убедих с очите си, че там хората наистина живеят много по-добре, отколкото в България и другите страни от източноевропейския "Рай".

Затова и досега съм благодарен на Балкантурист, че ми помогна да си отворя очите за света.


image




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4146997
Постинги: 1372
Коментари: 2758
Гласове: 22180