Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2016 17:31 - Валери Станков - Гоблен с малко село
Автор: laval Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1034 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 02.08.2016 18:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

По принцип не съм много запален фен на поезията, но напоследък страшно много ми допадат стиховете на поета Валери Станков, на когото имам честта да бъда приятел във Facebook. Ето едно от тях:

Валери Станков

ГОБЛЕН С МАЛКО СЕЛО

... вятър чорли дюлята на двора, 
мушмулата шушне и шуми, 
котаракът скача от стобора 
с лъвски скок връз старите асми – 
облак сив уплашени врабчета 
литва върху тежките грозда, 
подир миг и маздата на кмета 
ще отпраши нейде към града, 
ще се скупчи сетне из Всемира 
и ще рукне в село тишина – 
и единствен, ще гълчи пастирят 
стадото с трънясали руна, 
лудият ще слезе към мегдана, 
попът в хоремага ще заспи – 
спря да пие – три години стана, 
ни вода, ни чайче от липи, 
таласъм ли под луната кръгла 
ме запита: – Ти защо дойде?...

Нито да се върна, ни да тръгна – 
и да тръгна, няма накъде.


image




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. deleted-4udovi6teto - Трогнат съм!
02.08.2016 18:29
Благодаря за споделеното стихотворение!
Чу
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4142300
Постинги: 1372
Коментари: 2757
Гласове: 22170