Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2016 23:49 - Спартак
Автор: laval Категория: История   
Прочетен: 641 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 01.04.2019 16:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Спартак беше отборът на татко, Бог да го прости! Затова той е особено скъп за мен и за моя брат. Татко почти не е пропускал мач на любимия си отбор дълги години. Като истински запалянко той подкрепяше отбора си, независимо дали беше в "А" или "Б" група. Родната ни къща беше на минути пеша от Коритото. Така наричахме стадион Спартак. Цялата ни махала бяха само спартаклии. Аз и брат ми от малки сме левскари, но от варненските отбори винаги сме поддържали Спартак и често сме ходили с татко на неговите мачове във Варна. Самият аз като ученик съм тренирал 4 години футбол от V до VІІІ клас именно в Спартак. Първо бях при децата, а после при юношите младша възраст. Така че за нас Спартак си остава втория любим отбор.

Клубът е основан на 28 август 1918 г. под името Български сокол. През 1924 се обединяват с Шипка. Шипченски сокол става Държавен първенец (шампион) и Носител на царската купа на България през 1932 г. Спартак Варна на 2 пъти печели бронзовите медали в шампионата на България: през 1955 г. и 1984 г. И до днес тимът все още е наричан соколите.

За наше огромно съжаление, след 2010 г. клубът остана без лиценз за професионален футбол и доколкото знам, сега играе в А окръжна група. И това става с един бивш шампион!
 

image




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. laval - Спартак се завръща
19.05.2022 11:07
Вече сме 2022 година и Спартак се връща в Първа лига.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4148557
Постинги: 1372
Коментари: 2758
Гласове: 22183