Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2016 19:03 - Атлас
Автор: laval Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2543 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 01.04.2018 21:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Любимото ми телевизионно предаване още от детството беше Атлас. С нетърпение го чаках всяка неделя следобед. В онези години то беше за мен отворен прозорец към света. Отначало негов водещ беше професор Тянко Йорданов. Той беше изключителен ерудит и сладкодумен разказвач. Известният журналист и пътешественик Симеон Идакиев пое щафетата с неговата поредица от филми Един мъж, един автомобил, една камера, които ме отведоха в най-екзотичните кътчета на планетата. Именно предаването Атлас ме накара да заобичам географията и тя ми стана любим предмет в училище. Затова избрах да кандидатствам за студент точно с география. Трудно мога да опиша колко много неща за различните държави по света съм научил от Атлас. За което винаги ще си спомням с благодарност. 

image


image


image




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4089144
Постинги: 1370
Коментари: 2757
Гласове: 21904