Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2016 21:18 - Букурещ
Автор: laval Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1373 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 30.03.2017 09:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Букурещ, наричан Малкия Париж, според мен с пълно основание.

Bucureşti


Палатата на Парламента - втората най-голяма сграда в света след Пентагона

image

Атенеумът

image

Триумфалната арка

image

Хотел Интерконтинентал

image

Хотел Хилтън Атене Палас

image



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Градът е хубав,
22.10.2016 21:48
но румънците са подли, гадни и нахални. Била съм там и знам от лични контакти с тях.
цитирай
2. slavimirgenchev1953 - Радичков пише в "Ние, врабчетата":
22.10.2016 22:21
"Не съм чул някой да казва на Париж - Големия Букурещ!"
Това е майтап. Иначе румъните са латинска нация, езикът им е романски, близостта им с Европа е несъмнена, по-голяма от нашата. Имат трески за дялане, но са много велик народ. Даже и нобелисти имат. И голяма литература, и голямо кино, и голяма архитектура. А пък бардовете им са невероятни. Слушал съм ги лично - Василе Мърдаре, Дан Вана, Кристиян Буйка, Мирча Бодован, Сорин Мингят и десетки други. .
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4139059
Постинги: 1371
Коментари: 2757
Гласове: 22152