Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2016 23:04 - Реймънд Чандлър
Автор: laval Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2197 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 27.10.2016 00:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Още от юношеските си години харесвам добрите криминални романи. Изчел съм почти всичко от класиците в жанра като Едгар Алан По, Артър Конан Дойл, Агата Кристи. Любимият ми автор на криминалета обаче и до днес си остава Реймънд Чандлър. Особено ми допада неговия фин хумор. Разказите и романите му изобилстват от култови реплики. В библиотеката ми има почти всичко от него, издадено на български. Любим персонаж, разбира се, ми е частният детектив Филип Марлоу. Чандлър има и други герои: Тед Кармади и Джони Далмас. Но Марлоу е един неповторим образ. Неслучайно има толкова екранизации за него.

Биография и библиография на Реймънд Чандлър в Уикипедия.

Raymond Chandler (1888 - 1959)

image

Philip Marlowe

image




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. minevv - da
27.10.2016 09:10
Пауъrs Боот е най-добрия за мен като Марлоу
цитирай
2. laval - Съгласен
27.10.2016 09:34
Съгласен съм. И за мен също. Именно Powers Boothe е на снимката.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4138737
Постинги: 1371
Коментари: 2757
Гласове: 22152