Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2016 01:34 - Избор
Автор: laval Категория: Лични дневници   
Прочетен: 578 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 05.11.2016 10:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Моят избор е на мислещ човек. Преди да отида да гласувам, аз първо мисля. Кое е добро за мен, за семейството ми, за детето ми и след това за обществото и държавата. Изборът е ясен: аз искам да живея в Европейска и Демократична България. Аз мога само просто да припомня, че преди да отидете да пуснете бюлетината, трябва добре да си помислите. Имате цял ден. Успех!

Огюст Роден – Мислителят

image




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4101577
Постинги: 1370
Коментари: 2757
Гласове: 21967