Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2016 19:27 - Робинзон
Автор: laval Категория: Лични дневници   
Прочетен: 459 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 07.11.2016 23:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Робинзон Крузо (Robinson Crusoe) е книга, а не автор, както наскоро един политик се опита да ни обясни. При това ми е любима още от детството. Авторът на тази книга се казва Даниел Дефо (Daniel Defoe). Публикувана е за пръв път през 1719. Това е разказ за силата на човешкия дух и разум. Аз съм я препрочитал много пъти и винаги съм се възхищавал от начина, по който този корабокрушенец се справя при тези екстремни обстоятелства, силно вярвайки в собствените си сили и възможности. Трябва наистина да си много силен духовно и физически човек, за да можеш да прекараш сам цели 28 години на необитаем остров. Това всъщност е първият истински Survivor. Мисля, че всеки уважаващ себе си човек трябва да прочете този роман поне веднъж.

image






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4099922
Постинги: 1370
Коментари: 2757
Гласове: 21961