Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2016 00:00 - J’adore Paris
Автор: laval Категория: Лични дневници   
Прочетен: 778 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 26.11.2017 20:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

J’adore Paris. Така пише на новия ми анорак, избран от брат ми. Той пак е проявил чувството си за хумор, защото знае, че обожавам Париж. Бил съм в доста европейски градове, даже в един азиатски – Дубай. Но никой от тях не може да се сравни с Париж. И с неговата атмосфера. Бил съм няколко пъти в този космополитен град. Посетил съм, разбира се, местата, които са винаги пълни с туристи. Аз обаче предпочитам други, мои си места в Париж. Ето някои от тях:

Обичам да се разхождам по тесните улички на Marais. Това е автентичния Париж, историческия квартал в четвърти арондисман, заключен между Rue Beaubourg и Place de la Bastille. Тук времето е сякаш спряло. Историята е на всяка крачка. Малките кафенета и магазинчета са запазили своя старинен вид. В дворовете има малки градинки, в които всеки турист може да си почине.

image

Когато с фюникюлера се изкачите до катедралата Sacrе Cœur и завиете вляво, ще се озовете в сърцето на Монмартр, Place du Tertre. Това е градинката на художниците, които по желание ще ви направят портрет от натура. Тя е заобиколена от уютни малки ресторантчета и кафенета. Там е любимата ми малка галерия – Galerie Montmartre. Тук съм виждал творби на Picasso, Dali, Chagall, Miro.

image

image

Всяка вечер ресторантчетата в Латинският квартал са пълни с туристи от цял свят.

image

На остров Saint Louis има малка градинка с кедър, подарък от ливанския президент.

image

До Gare Austerlitz се намира красивата ботаническа градина Jardin des plantes.

image




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4098953
Постинги: 1370
Коментари: 2757
Гласове: 21960