Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2017 20:39 - Най-хубавата снимка
Автор: laval Категория: Лични дневници   
Прочетен: 614 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 18.03.2017 21:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Това е най-хубавата снимка на нашето семейство Панайотови. Тя е от далечната вече 1976. Тук аз съм на 16, а братчето ми Вальо е на 8. Макар да е черно-бяла, тази снимка е безценна за мен и за брат ми. Тя завинаги ще ни напомня какви прекрасни родители имахме. Мама Славка беше най-добрата Майка на света, така както Татко Стоян беше най-добрият Баща на света. Тати, Бог да го прости! ни напусна преди 12 години в 2005. Вчера ние се сбогувахме за последно и с милата ни Майчица. Бог да я прости Мама! Те двамата ни оставиха безброй скъпи и светли спомени, които ще пазим в сърцата си до края на дните си. Вечная памят! Обичаме ви, Мамо и Татко! Дано да сте си пак заедно!

С много обич: Вашите синове Лазар и Валентин 

PS. За Мама и за Татко съм писал и в постинга ми Singer. 

В ПАМЕТ НА МАМА И ТАТКО!

image




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4144999
Постинги: 1372
Коментари: 2758
Гласове: 22174