Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2017 23:01 - Nulla dies sine linea
Автор: laval Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1283 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 07.06.2017 23:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

От близо година започнах да пиша почти всеки ден в моя блог тук, като се опитвам да следвам древноримската максима: Nulla dies sine linea (Нито ден без черта). Не съм от четените блогъри, но знам, че имам сто или двеста редовни читатели, заради които си струва да пиша. Блогът ми отразява моите интереси, разбирания и светоусещане. Достатъчно ми е да знам, че има хора, които ги споделят. Не търся евтина популярност, не се състезавам за нищо, не служа на никого. Пиша тук за собствено удоволствие. Старая се според възможностите си да разказвам за неща, интересни по моето скромно мнение. От известно време забелязвам, че някой, не знам кой и защо, се упражнява да увеличава нереално броя на прочитанията на някои мои постинги. Това на свой ред пък предизвиква първосигнални хора да слагат минуси, сякаш имам вина за това. Разбира се, всичко това е наистина неприятно и опорочава идеята за блога въобще. Намерих начин да се справя с това. Искам да уведомя човека или хората с така наречената помпа, че ако оттук нататък видя, че някой от следващите ми постинги отново бъде манипулиран по същия начин, то аз просто ще го деактивирам и ще го публикувам отново на чисто. Бих искал все пак да имам реална статистика на блога си, не че това ме интересува или вълнува особено. Нямам намерение да допускам някой да ми разваля удоволствието от това да имам блог и в него да пиша за това, което намеря за добре. И ще продължавам да пиша за малкото ми читатели ... 

image



Гласувай:
6


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankia - даа, колега, аз съм твоя читателка..
07.06.2017 23:29
пожелах ти успех още в начало, и отразих стила, който
въведе тук , като..почти перфектен..
аз поради това пиша анти–постинги..
неприятно, но все някой трябва да свърши гадната работа..
моите комплименти отново
Юлия
цитирай
2. laval - Благодаря!
07.06.2017 23:31
Е, никой не е съвършен, но все пак благодаря за признанието!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4144530
Постинги: 1372
Коментари: 2758
Гласове: 22174