Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2017 13:21 - Непозната азбука
Автор: laval Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1557 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 30.06.2017 13:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Попаднах в Интернет на напълно непозната азбука с доста интересни очертания. Не прилича на никоя от известните ми азбуки. Има само няколко знака, които се срещат в други писмености. В заглавието на картинката на латински пише съкратено: ALPHABETUM ILIRICUM SCLAVORUM. Ще рече Илирийска Славянска Азбука. Не съм чувал за съществуването на такава. Ето защо бих помолил, ако някой има някаква информация за изобразената на картинката по-долу азбука, да бъде така добър да коментира. Предварително благодаря!

image



Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Здравей, laval. От картинката в...
01.07.2017 07:03
Здравей, laval. От картинката виждам, че непознатата азбука следва поредицата на буквите на Латиницата. Може да е била някакъв прототип на Латиницата. От друга страна буквите не приличат на букви от някоя азбука. Не мога за съжаление да кажа нищо за тази неизвестна азбука.
Поздрави!
цитирай
2. laval - Здравей, barin!
09.07.2017 12:00
И аз не знам абсолютно нищо за нея и точно затова тя ме заинтригува.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4139016
Постинги: 1371
Коментари: 2757
Гласове: 22152