Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2017 22:13 - Disco
Автор: laval Категория: Лични дневници   
Прочетен: 837 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 10.08.2017 22:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Когато бях тийнейджър започнахме да слушаме рок музика, за което вече съм писал в блога си. След като влязох в гимназията обаче излезе модата на диско музиката, която също харесвахме. Нямаше противоречие, защото рокът си беше музика за слушане, докато диското беше музика за танцуване. Тогава се появиха и първите дискотеки. За съжаление във Варна нямаше такива, та се налагаше да ходим на Златните. Дискотеките бяха три: Плиска, Гданск и Велико Търново, а малко по-късно и Шипка. В града организираха понякога танцови забави в Младежкия дом и Сайванта, както казвахме на Спортната зала. За да можем да отидем на дискотека в събота вечер, трябваше да си събираме пари цяла седмица, защото в онова време това не беше никак евтино удоволствие. Най-често бюджетът ни стигаше за автобус до Златни пясъци, вход и едно малко питие с безалкохолно. Цялата вечер изкарвахме на дансинга. Дискотеките работеха само вечер от 22 часа вечерта до 4 часа сутринта. Пред всяка една дискотека имаше големи опашки и трябваше да отидеш много рано да чакаш или да имаш късмет, за да влезеш, защото местата в тях бяха доста малко. В дискотеките беше бая тъмно, но имаше светлинни ефекти и музиката гърмеше толкова силно, че не можехме да си чуем думите. Това бе най-голямото развлечение в ония години. Много популярен беше танца кунгфу по песента Kung Fu Fighting на Carl Douglas. Аз се научих да го играя с един приятел и не да се хваля, ама бях най-добрия танцьор на кунгфу в гимназията и не само. Любим състав ми бяха Boney M. Опитвах се да имитирам танците на Bobby Farrell, който ми беше любимец. През седемдесетте години слушахме много Boney M, Donna Summer, Bee Gees, Hot chocolate, Abba, Eruption, Gloria Gaynor, Blondie. През осемдесетте C. C. Catch, Modern Talking, Diana Ross и още много групи и изпълнители, които просто не могат да се изброят. Диско музиката беше заляла света. Тя продължи дори и през деветдесетте, но се бяха появили вече много нови музикални стилове, на които диското постепенно отстъпи място. Лично за мен диско музиката днес е вече само една носталгия по отминалите хубави младежки години.

image
image



Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4100918
Постинги: 1370
Коментари: 2757
Гласове: 21962