Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2019 09:14 - Монталбано
Автор: laval Категория: История   
Прочетен: 1898 Коментари: 2 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Любимият ми сериал, който винаги гледам с удоволствие, е за комисар Салво Монталбано. Аз харесвам всъщност двете версии: Il commissario Montalbano (Комисар Монталбано) и Il giovane Montalbano (Младият Монталбано). За вкуса на някои хора това може да е сапунка, но на мен лично ми допада факта, че в сериала почти няма сцени на насилие, които така и не се научих да приемам. Определено предпочитам да гледам Монталбано пред американски екшън с много кръв. Освен това във всяка серия има интересна и заплетена фабула. Действието се развива в измисления сицилиански град Вигата във въображаемата провинция Монтелуза. Всъщност повечето от снимките са направени в град Шикли (Scicli) в Сицилия. Сериалът е продуциран  въз основа на детективските романи на Андреа Камилери. Италианската телевизия RAI излъчва сериала още от 1999. През 2012 е създадена предисторията за младия комисар. Моето мнение е, че Лука Дзингарети и Микеле Риондино изпълняват великолепно главната роля във филма. Освен това смятам, че актьорският състав е доста добре подбран. Симпатични са ми образите както на комисаря, така и на инспектор Мими (Доменико) Ауджело, детектив Джузепе Фацио, офицер Галуцо, журналиста Николо Дзито, на полицая Агатино Катарела, който винаги ме разсмива и дори на доктор Паскуано. Реалистични са образите на актрисите в ролята на приятелката му Ливия Бурландо. Импонират ми чисто човешките взаимоотношения във филма. Най-привлекателен за мен, разбира се, е образа на Монталбано, който е изграден така, че няма как да не хареса на един нормален човек. Той е грубоват, но честен, отворен и позитивно настроен към хората земен човек. В работата си е отговорен, сериозен и всеотдаен, като винаги успява да реконструира точно събитията и да реши с логика и интуиция криминалните случаи, като не бива да забравяме, че той изпълнява дълга си в родината на мафията Сицилия.

image

image






Гласувай:
20


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - В работата си е отговорен, сериозен ...
29.03.2019 12:42
В работата си е отговорен, сериозен и всеотдаен, като винаги успява да реконструира точно събитията и да реши с логика и интуиция криминалните случаи, като не бива да забравяме, че той изпълнява дълга си в родината на мафията Сицилия.
цитирай
2. shtaparov - Много е интересен- и на мен ми хар...
29.03.2019 15:03
Много е интересен- и на мен ми харесва!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4102357
Постинги: 1370
Коментари: 2757
Гласове: 21967