Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2022 20:27 - Политика
Автор: laval Категория: История   
Прочетен: 766 Коментари: 2 Гласове:
12

Последна промяна: 18.06.2022 12:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Политиката е мръсна работа. В нея морал няма. Това е всеобщото убеждение на българите. Те имат право, защото специално в България политиката е още по-мръсна работа. Тук политиката се прави задкулисно и това отвращава хората, включително и мен. Когато бях млад, станах член на тогавашния СДС и съм се занимавал донякъде с политика и аз. Разбира се, се отвратих и спрях да се занимавам активно, защото видях, че това не е място за идеализъм, а за кариеризъм. Независимо от това все още не съм станал напълно аполитичен, имам своите политически предпочитания и смятам за правилно да се гласува. Продължавам да се интересувам от политика и следя новините. Не е тайна, че съм дясно мислещ човек с евроатлантическа ориентация. Не мога да кажа, че винаги съм одобрявал политиката на Америка, но така или иначе това е водещата демокрация в света. По-важна за нас обаче е европейската политика. Според мен най-мръсната външна политика се провеждаше първо от СССР, наречен от Рейгън Империя на злото, а след това и от Русия. Това по дефиниция си е държава агресор с имперски амбиции. Това могат да потвърдят страни като Унгария, Чехословакия, Афганистан, Чечня, Грузия, Украйна. Особено мръсна е руската външна политика по отношение на страни като България. Тук Русия създава още след Освобождението своя пета колона, като тази традиция продължава и до днес. Против руската политика спрямо българите и България са писали великите ни революционери Раковски, Левски, Ботев, Захари Стоянов. Днес руската пета колона у нас е представена от поредица от партии и организации, като фаворитите по финансиране се сменят и обновяват. По различно време това са били БСП, ВМРО, Атака, Движение Русофили и сега Възраждане и новото творение Български възход. Те винаги са имали за цел провеждане на руската политика. Задкулисно същото са правили ДПС, ГЕРБ, както и формацията на Слави Трифонов Има такъв народ. Никога преди не съм си представял, че политическа партия, за която съм дал гласа си, ще влезе в коалиция с БСП и даже с набедения за шоумен. Затова поначало нямах очаквания за нещо кой знае какво от тази коалиция. От вчера обаче са активирали учиндолския шоумен и затова той изтегля министрите си от кабинета. Вече и аз не знам какво ще има да става в България. Като много други хора, и аз се тревожа от нарастването на процентите за Възраждане и партията на експремиера Стефан Янев според прогнозите. Вие представяте ли си какво ще стане, ако те дойдат на власт? Та те ще ни извадят от ЕС и НАТО и директно се насочваме към мизерията на Евразия. Застрашена е геополитическата ориентация на страната и европейското ни бъдеще. Затова едни нови избори сега нищо хубаво няма да ни донесат. Не знам кой какво ще прави, но не бива демократично настроените хора в България да допускаме на никаква цена това да се случи. Така мисля аз.

image




Гласувай:
12


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. notfun - написал си чудесен пост,Лазаре..и аз съм Отвратенаа..
09.06.2022 20:52
затова сложих и поста за Слави , и последната му мръсна сделка...
и аз съм Отвратенаа...и без надежда..
това е, НЕчовешко, което се върши у нас...

Тук Русия създава още след Освобождението своя пета колона, като тази традиция продължава и до днес. Против руската политика спрямо българите и България са писали великите ни революционери Раковски, Левски, Ботев, Захари Стоянов. Днес руската пета колона у нас е представена от поредица от партии и организации, като фаворитите по финансиране се сменят и обновяват. По различно време това са били БСП, ВМРО, Атака, Движение Русофили и сега Възраждане и новото творение Български възход. Те винаги са имали за цел провеждане на руската политика. Задкулисно същото са правили ДПС, ГЕРБ, както и формацията на Слави Трифонов “Има такъв народ”. Никога преди не съм си представял, че политическа партия, за която съм дал гласа си, ще влезе в коалиция с БСП и даже с набедения за шоумен.
цитирай
2. laval - Благодаря
09.06.2022 20:59
за добрите думи! Не се отчайвай!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4101653
Постинги: 1370
Коментари: 2757
Гласове: 21967