Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2022 19:52 - Решение
Автор: laval Категория: История   
Прочетен: 824 Коментари: 4 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Политическата ситуация у нас стана доста сложна след излизането от управляващата коалиция на формацията Има такъв народ и разцеплението на парламентарната им група. Дори тези 5 депутата да подкрепят кабинета обаче се събират общо само 114 гласа. Не достигат още 7 гласа в залата, за да има пълно мнозинство от 121 депутата. Добрата новина е, че това вероятно ще сложи край на политическата кариера на крайно неприятното за мен лице Станислав Трифонов. Лошата е, че има опасност правителството да падне и да се отиде на нови избори, които не предвещават нищо хубаво. Лично за мен решението е сравнително просто: трябва да се потърси подкрепа от депутатите от СДС, които мисля, че са 8 на брой. Няма да скрия, че СДС все още не са ми съвсем безразлични като партия, гъй като това е единствената политическа организация, в която някога съм членувал. Разбира се, бях много разочарован, че те влязоха в коалиция с ГЕРБ и затова не съм гласувал за тях, но ги разбирам, че те просто са търсили начин за присъствие в парламента. Преди време СДС бяха част от Синята коалиция заедно с ДСБ. Това е политическата сила, която извърши промяната в България и насочи страната по европейския път на развитие. Надявам се, че това не е забравено. Затова мисля, че единствената естествена политическа подкрепа може да дойде само от СДС.

image




Гласувай:
12


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Здравей, Лазаре. Добро решение ...
15.06.2022 05:39
Здравей, Лазаре. Добро решение предлагаш. Нови избори означават много разходи и около 3-4 месеца без правителство.
Поздрави!
цитирай
2. laval - И
15.06.2022 10:00
освен това 12 милиарда евро загубени от ЕС.
цитирай
3. laval - Днес
15.06.2022 19:40
постингът вече не е актуален, тъй като от ГЕРБ внесоха вот на недоверие. При това положение ми се струва, че няма как СДС да подкрепи кабинета. Трябваше по-рано.
цитирай
4. laval - След
22.06.2022 20:58
днешния вот на недоверие, при който падна правителството, смятам, че неправилно съм преценил депутатите от СДС, които се оказаха трайно привързани към ГЕРБ. Сори.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4132471
Постинги: 1371
Коментари: 2757
Гласове: 22111