Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2022 22:19 - Марина
Автор: laval Категория: История   
Прочетен: 2017 Коментари: 2 Гласове:
12

Последна промяна: 20.07.2022 22:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

“Марина” е биографичен филм за живота на известния италиански музикант и изпълнител от 50-те години на миналия век Роко Граната (на италиански: Rocco Granata). Филмът е копродукция на Белгия и Италия. Той е двуезичен – на фламандски и италиански. В него се разказва за живота на бедно италианско семейство от Калабрия, което емигрира в Белгия в търсене на по-добър живот заедно с хиляди други италианци. По това време в Белгия емигрантите са подложени на дискриминация. Бащата Салваторe Граната работи като миньор в една въгледобивна мина във Фландрия. Синът му Роко мечтае да стане музикант. Той успява да се снабди с истински акордеон и започва да свири с него по заведения. В действието на филма е преплетена и любовната му история с местното фламандско момиче Хелена. Така Роко Граната постепенно стига до създаването на своя хит Марина, с който завладява Белгия, Италия и останалия свят. Кулминацията на филма е неговото изпълнение на живо в Ню Йорк, което е предавано по радиото и в Белгия. Режисьор на филма е Стийн Конинкс, а в главните роли участват Матео Симони, Луиджи Ло Кашо, Донатела Финокиаро, Евелин Босманс и Кристиан Кампаня в ролята на малкия Роко. Горещо препоръчвам филма на всички, които не са го гледали досега.

Ето и текста на песента Марина: 

Marina
Rocco Granata 

Mi sono innamorato di Marina
Una ragazza mora ma carina
Ma lei non vuol saperne del mio amor
Cosa far
o per conquistar il suo cuor 

Un giorno la incontrai sola, sola
Il cuore mi batteva a mille all"ora
Quando gli dissi che la volevo amare
Mi diede un bacio e l"amor sbocci
o 

Marina, Marina, Marina
Ti voglio al pi
u presto sposar
Marina, Marina, Marina
Ti voglio al pi
u presto sposar 

Oh mia bella mora
No, non mi lasciare
Non mi devi rovinare
Oh no, no, no, no, no

Oh mia bella mora
No, non mi lasciare
Non mi devi rovinare
Oh no, no, no, no, no

 image

Песента от филма






Гласувай:
12


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Песента я знам отдавна,
20.07.2022 22:24
но не и историята на филма. Благодарности.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Лазаре
21.07.2022 10:41
Любимата ми италианска песен! Свързана и с една учителка-Марина, която загина при катастрофа на около 30 години!
Харесвям я наравно с френските-Шанзелизе и Тю танва!
Благодаря ти, за хубавото чувство,което ми предизвика!

Успешен ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4099132
Постинги: 1370
Коментари: 2757
Гласове: 21960