Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2022 21:03 - Джакпот
Автор: laval Категория: История   
Прочетен: 1060 Коментари: 0 Гласове:
10

Последна промяна: 31.07.2022 21:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Днес е неделя. Тази сутрин станах и както винаги, седнах да си изпия на спокойствие кафето. Пуснах си телевизора. От новините се научавам, че някакъв американец спечелил джакпота (на английски: jackpot) от 1.28 милиарда долара. Не знам колко е точно долара сега, но нали се изравниха с еврото, то това трябва да е над 2 милиарда лева. Мале мила! Толкова много пари, какво ще ги прави? Първата ми мисъл беше да се облека, да се разходя до тотото и да пусна фиш. Може пък и аз да имам този късмет и да ударя джакпота. И да си оправя живота веднъж завинаги. После се сетих от теорията на вероятностите, че шансът да ударя шестица от тото 6 от 49 е някъде 1 към 14 и половина милиона. Замислих се и затова, че в България джакпотът достига най-много няколко милиона лева, преди някой да го удари. Ами какво да направя, като не съм американец. Все пак Америка си е страната на неограничените възможности, а тук, знаем си какво е тук. После си помислих какво би било, ако случайно взема и аз да спечеля джакпота, но тук в България. Първо реших, че трябва да се пенсионирам. Втората ми мисъл беше, че трябва някъде да се скрия. Да, ама къде можеш да се скриеш в България. Нали веднага ще ме намерят всички роднини, приятели и дори само познати. Някои ще ми поискат помощ, че много са я закъсали. Други ще ми предлагат да инвестирам в бизнес проекти. Третата ми мисъл бе да се преместя някъде навън. Да, ама на стари години вече не ми се емигрира. Я, по-добре да си гледам старините тук. Пък и как ще успея да изнеса толкова пари в чужбина. Освен това ще трябва да се тревожа как да опазя парите, за да не ми ги вземе някой. Така или иначе ще си изгубя спокойствието завинаги. И накрая реших, че не ми трябват такива главоболия, останах си у дома и не пуснах тото. Така поне спестих 5 лева. Досега съм я карал без джакпот, ще се справя някакси и без него. 

И накрая един виц: 

Манго спечелил джакпота. Дошла една журналистка да го интервюира. Попитала го:

-          Какво ще ги правите толкова много пари?

-          Ами, ще върна парите на баща ми, на брат ми, на шурея, на баджанака …

-          А другите?

-          Ами другите, другите ще чакат малко …

image



Гласувай:
10


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4133794
Постинги: 1371
Коментари: 2757
Гласове: 22120