Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2012 23:57 - Ubi bene ibi patria
Автор: laval Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2328 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 25.08.2012 09:40


Римляните казват: Където ти е добре, там ти е родината. Аз не бях съгласен с тази сентенция. Колко ли? Може би половин век. Достатъчно ли е? Считах, че човек има само една родина. Но! Какво прави човек, когато за него тази родина вместо майка, се окаже мащеха? Когато, както в моя случай между впрочем, той ѝ е отдал всичко, а тя за благодарност пък му е отнела всичко?! При положение, че на човек му е даден само един живот, има ли той право да потърси щастие на друго място? Впрочем, около 2 милиона българи вече са дали отговор на този въпрос. Те са сменили вече своята страна. И вероятно никога повече няма да се върнат. Защото родината им не им е осигурила най-важното: правото на достоен живот. Доскоро считах, че все някой трябва да остане в тази страна и да я промени към по-добро. Едва наскоро осъзнах, че това е наистина една невъзможна мисия. За това прозрение обаче трябваше да платя твърде висока цена. Не ми се иска никак да разказвам живота си и да обяснявам защо съм променил така мнението си. Не бих пожелал на никого, дори на враговете си, да достигнат до същите изводи по моя начин. За съжаление обаче истината е една: в България човек не би могъл да просперира и да изгради своя живот и щастие. Причините са доста много, но могат да се обобщят в една: това не е една нормална държава, поне според европейските (и не само!) разбирания. Ако някой настоява да разбере, бих му казал да изброи наименованията на министерствата, които съвпадат до голяма степен с идентификацията на проблемите у нас. Аз за себе си съм решил вече. Знам къде искам да живея и работя по нормален, човешки начин. Ако се интересувате, това е в Париж, Франция. Единственото, което ми остава, е да намеря средствата и начина да осъществя тази моя мечта.

image



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4134141
Постинги: 1371
Коментари: 2757
Гласове: 22120