Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2016 12:15 - И още веднъж Поетът Валери Станков
Автор: laval Категория: Лични дневници   
Прочетен: 559 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 13.08.2016 12:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Валери Станков

АЗ СЪМ БРАТ НА ОБЛАЧЕТО БЯЛО

Ако нявга пак ме вземат мътните 
и ме повлекат – не знам къде,
облачето – бялото ми спътниче, 
знам – на чисто ще ме изведе,

ние с него небеса прелистваме – 
Божиите книги си четем, 
братя сме си! – по летящи рискове, 
никога не лазим по корем,

тътрим се над урви и над пропасти – 
чепкат ни свадливи канари, 
и над вас – поне веднъж в живота си, 
сенчици сме стелвали добри,

в свят с небе, за птиците разплискано, 
друго, Боже, щастие не ща...
Облаче ле, разкопчей ми ризката! – 
и да литнем в бяло над света.

 

image




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4100430
Постинги: 1370
Коментари: 2757
Гласове: 21961