Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2017 23:28 - Същността на консерватизма
Автор: laval Категория: Лични дневници   
Прочетен: 769 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 19.08.2017 17:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Същността на консерватизма

The essence of conservatism


Мисля си, че колкото повече остарявам, толкова по-консервативен ставам. Консерватизмът по мое мнение е въпрос на светоусещане. Консерватизмът има много аспекти в живота на хората. Той е преди всичко придържане към доброто възпитание, добрия вкус, добрия тон и не на последно място към общочовешките ценности. За консерватизма в политиката няма да пиша, тъй като в България нямаме истинска консервативна партия. Дори наричащите себе си десни партии са носители на множество либерални идеи. Само ще кажа, че да си консерватор съвсем не значи да си привърженик на статуквото, което у нас е абсолютно неприемливо за много нормални хора по причина на своя генезис. Консерватизмът, така както аз го разбирам, е да тачиш традициите на своето семейство и народ. Като българин аз съм вярващ православен християнин и помня, че това ни е запазило като народ, затова почитам и празнувам големите християнски празници. Не мразя обаче атеистите или хора от другите религии с изключение на ислямските фанатици. По принцип съм миролюбив, дори пацифист и против всякакво насилие. Смятам обаче, че тези терористи трябва да бъдат унищожавани напълно, където и да се намират. Другояче светът не може да се справи с това зло. Днес е Барселона, а преди това бяха Ню Йорк, Лондон, Манчестър, Берлин, Париж, Ница, Стокхолм и къде ли още не. Стига толкова невинни жертви! Изумен съм докъде стига наивността и слепотата на либерално настроените хора по въпроса с бежанците. Нима наистина не разбират какво става?! Европа е обект на инвазия под предлог на войната в Сирия. Истинските сирийски бежанци са просто нищожен процент от нахлуващите на европейска земя хора с напълно различна култура (или липса на такава) и манталитет, които никога няма дори да пожелаят да се интегрират. Естествено, че съм против това, Европа да бъде завладяна като акт на отмъщение за колонизацията. Моят консерватизъм се проявява например и в музиката, даже когато слушам радио на работа. Аз винаги ще си обичам и предпочитам музиката, с която съм отраснал, тази на моето поколение: рок, диско, евъргрийн. Въобще не приемам за музика чалгата (поп-фолка), рап, хип-хоп или както там се нарича. Особено много ме дразнят просташките текстове на някои нови български
хитове. Също така не приемам и модата на скъсаните дънки. Харесвам дънките и сам нося ежедневно. Но скъсаната дреха си е просто скъсана дреха. Какво модно има в това да ходиш в дрипи, не мога да разбера. Тогава да вземем да изпокъсаме и другите си дрехи, с които се обличаме и да станем модни дрипльовци. С това не искам да приличам на Юлиан Вучков, когото никак не възприемам. Просто като естет не намирам нищо красиво в съдрания крачол. Същото се отнася и за татуировките и пиърсинга. Според мен те не разкрасяват, а загрозяват човешкото тяло и ни връщат назад към диваците от Африка и Океания. Колкото и някои да харесват татусите и дори да ги наричат изкуство, тялото на човек не е художествено платно. Особено гротескно и нелепо изглеждат татуировките, когато човек остарее и кожата му се отпусне. Това просто си е грозна картинка, а и хората не са вечно млади. Пиърсингът пък, особено по носове, вежди, устни, езици и пъпове, е още по-отблъскващ. Това са съзнателно причинени рани, които с нищо не увеличават привлекателността на младежите. Момичетата с татуиран гръб приличат на мъжкарани, а момчетата с обеци изглеждат женствено и това си е просто неестетично. Мисля си, че няма нищо по-хубаво от естествената красота, незагрозена от нарочно прокъсани дънки, дразнещи нескопосни рисунки и пробити части по тялото. Знайно е, че младите често се бунтуват срещу порядките в обществото, но защо това трябва да става за сметка на вида и здравето. Особено много съм консервативен по отношение на писането. Никога няма да приема модерната малограмотна шльокавица вместо доброто старо грамотно писане. Може да изглеждам прекалено консервативен, сигурно и за ред други неща, но съм убеден, че красивото старо е далеч по-добро и винаги за предпочитане пред грозното ново.

image




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Напълно вярно,
19.08.2017 21:42
съгласна съм.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4101314
Постинги: 1370
Коментари: 2757
Гласове: 21967