Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2010 00:25 - Левски или за футбола у нас
Автор: laval Категория: Спорт   
Прочетен: 996 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 19.07.2016 20:19


Аз съм от Левски. От далечната 1965. Спомням си, че питах моя дядо, на когото нося и трите му имена: Дядо, а бе в тази България други отбори освен Спартак и Черно море няма ли? Защо бе, чедо? Ами защото те само падат. Ами има, каза, Левски. И тогава аз отсякох: Аз съм от Левски! Като дете чак съм плакал при загуба на Левски. Спомням си за мача с Милан преди 40 и кусур години. Гледахме го на една малка Опера в ОФ клуба в квартала, над 50 души публика. Татко (той беше спартаклия) ме водеше на стадиона, когато Левски идваше във Варна. Няма да забравя гола на Гунди в последната минута на мача с Черно море. Или онова 7:2 с ЦСКА. Имаше даже и виц. Питали Соколето, ако го помните, защо пуснахте 2 гола на ЦСКА? "Ами, казва, 1 в началото, за да видим колко са дошли на стадиона и още 1 в края, за да разберем колко са останали". Футболът беше радост, стадионите бяха пълни. Когато играеше Левски, имаше хора и на козирката на Юри Гагарин. Не ми се ще изобщо да сравнявам какво е днес. Не мисля, че окаяното положение на футбола днес има нещо общо с демокрацията. Да не забравяме, че точно тя ни даде възможност да се гордеем с четвъртото място от САЩ "94. Проблемът е друг. Рибата се вмирисва откъм главата. Това са т.н. президенти на футболни клубове. Няма да коментирам другите, Титан например. Като левскар обаче мен ме е срам, че Батков е президент на Левски. Поне на книга. Защото аз нямам илюзията, че той вече не е човека на Майкъл Чорни у нас. За мен този е живо олицетворение на съвременния Бай Ганьо. Прочее, г-н Балкански да ме извини, защото в него поне има нещо симпатично. В този не намирам. И накрая, мнението ми. Футболът в България никога няма да се оправи, докато в него властват подобни президенти. В момента чрез футбола, с тези покупки и продажби на играчи се перат пари, и с това трябва да се заемат властите. Трябва да има изисквания за хората, които искат да са мениджъри на футболни клубове. Парите им трябва да са чисти. Да има строги правила и ясна държавна политика в спорта. Чак тогава и аз, като видя, че всичко е точно и честно, ще кажа пак с гордост: Аз съм левскар!

image


Тагове:   НАС,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4145816
Постинги: 1372
Коментари: 2758
Гласове: 22175