Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2016 20:47 - Геният Жул Верн
Автор: laval Категория: Лични дневници   
Прочетен: 828 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 26.11.2016 20:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Любимият ми автор на приключенска литература е Жул Верн. Още като ученик съм чел всичко от него, което тогава беше издадено на български. Този гениален френски писател е роден в Нант през 1828. Преведен е на 148 езика. Той е създателят на жанра научна фантастика. Пише толкова увлекателно, че с книгите му аз съм пътешествал в екзотични страни и съпреживявал невероятните приключения на героите му. Геният му се състои в това, че във въображението си е предвидил много научни открития. При това той ги описва напълно реалистично, в най-малки подробности, защото внимателно е проучвал съществуващите научни факти и теории. Такива са: космическите кораби и полети, кацането на Луната, самолета, хеликоптера, подводницата, автомобилните задръствания, видеокомуникацията, киното, телевизията и дори тв сериалите. Той е автор на общо 65 романа, много разкази, пиеси и либрета за оперети. В публикувания му посмъртно роман Дунавският лодкар Жул Верн пише и за България. Лично аз нямам любим роман на Жул Верн, но все пак най-много пъти съм препрочитал Капитан Немо” и “Децата на Капитан Грант.

Подробна биография и библиография в Уикипедия.

image




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laval
Категория: История
Прочетен: 4148833
Постинги: 1372
Коментари: 2758
Гласове: 22183